søndag 23. desember 2012

23. desember

For en julegave jeg fikk i posten. Boka Framskrift. Redigert av Kristin Ribe og med bidrag fra deltakere hun har hatt på kurs i regi Skriveforum Midt-Norge. Det er en ære å være med, så nå er jeg veldig stolt her jeg sitter med et eksemplar i hånda.

Det er mye godt å si om Kristin Ribe som kursleder, og det er mye godt å si om henne som forfatter. Som kursleder oppmuntrende og positiv, og med et budskap om å tore å leke. Som forfatter er hun original og nyskapende, forfriskende. Jeg har tidligere skrevet om hennes bok Syn

I Framskrift ønsker hun, som skrivekursleder og fylkeskunstner i Sør-Trøndelag i 2012, å heie fram oss andre som skriver. Takk for at du gav meg og andre denne muligheten, Kristin!




I boka ser teksten min ser slik ut:




                         I
I venterommet: Glasert skimrekvitt hjarte

                         II
Melert yin og yang: Idealet, stråleopplyst

                        III
Einsemdsperra på brua stundar mot straumbrotet: Inngang


1 kommentar:

  1. Så fint! Heldig du er som kan delta på inspirerende skrivekurs! God jul!

    SvarSlett

Det er sååå kjekt å få tilbakemelding på innlegget mitt. :-D